Τρίτη 23 Νοεμβρίου 2010

Βόλτα παλιά Λευκωσία? Είστε σίγουροι?

Εχτές το βράδυ επερπατούσα στην παλιά Λευκωσία με την Σίγμα. Ησυχία παντού, έρημα στενοσόκακα, ότι πρέπει μετά από μια κουραστική μέρα. Σε μια φάση, νοιώθω ένα άτομο να μας παρακολουθεί. Ήταν μελαμψός, σίγουρα μετανάστης. Εννοείται δεν έδωσα σημασία. Μετά όμως που ο ένας έγιναν 4, άρχισα να αγχώνομαι. Περπατούσαν πίσω μας και μιλούσαν και γελούσαν. Η Σίγμα άρχισε να αγχώνεται, εγώ της έλεγα ότι αποκλείεται να γίνει κάτι, η περιοχή είναι ήσυχη, όμως δεν πρόλαβε να καλμάρει αφού πετάχτηκαν οι 2 μπροστά μας κόβοντας μας τον δρόμο. Μας λέει ο ένας στα Αγγλικά: give me money you fat Cypriots βγάζοντας μαχαίρι!!! Η Σίγμα άρχισε να κλαίει, όταν εγώ της είπα να μην κλαίει και ότι θα πάρουν τα χρήματα και θα φύγουν. ; Όμως πού! Ατού ο γαβρίλης. Ήθελε και τα χρυσαφικά της Σίγμα. Οπότε του λέω: Ντεν έχει άλλα λεφτά, φύγε μαύρε σατανά. Εκείνος λέει: πριπέαρ του ντάι μαδερφάκερ και πάει να μου ρίξει μπουνιά. Την αποφεύγω και τον δυαλύω στα χαστούκια! Αφού έδειρα και του άλλους 3, βλέπω μια διμοιρία από ninja να πετάγονται κατά πάνω μου από παντού. Δεν θυμούμε ακριβώς πόσους στρατιώτες έχει μια διμοιρία, (ήμουν τζιε δόκιμος γμτ!), πάντως εν πάνω που 40! Ήξερα ότι ήταν πολλοί για εναν μόνον του, οπότε έπρεπε να λάβω τα μέτρα μου. Μετά που έγινα σούπερ σάγια, ήταν εύκολη υπόθεση. Και οι 40 ninja μετανάστες κοίτωνταν νεκροί στα πόδια μου. Το ίδιο έγινε και με μια ομάδα μεταναστο-swat, τους οποίους επόσπασα με αεροκλοτσιές και ατούκιεν. Τότε, η Σίγμα μου λέει: "Άτε ρε, κανεί να παίζεις, πάμε σπίτι", οπότε φύγαμε.

Εγώ ήμουν τυχερός επειδή ήμουν συμφοιτιτής του Σογκόκου και τα έβγαλα πέρα. Αν ήταν άλλος όμως? Για αυτό σας συστήνω: Μακριά που την παλιά Λευκωσία κοπέλια. Είναι κακόφημη περιοχή, είναι τα εξάρχεια της Λευκωσία και είναι περίτου σε επικυνδυνότητα που την Νέα Υόρκη! Πολλή προσοχή!


Χωρίς πλάκα, αν ξανακούσω κανένα να λέει ότι η παλιά Λευκωσία εν επικύνδινη θα του φτύσω πριν του απαντήσω (επειδή είμε υπέρ του διαλόγου :P ).

7 σχόλια:

  1. είμαι ρε!
    είμε;;;;;;;;;
    τς τς τς
    (ήσουν τζαι δόκιμος γμτ!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Aurora μου ποτέ μόνη σου σε τέτοιες κακόφημες περιοχές. Τουλάχιστο να έχεις κοντά πρόχειρη καμιά ομάδα κρούσης, για κάθε ενδεχόμενο, αν μπα τζιέ!! Θα πρότεινα επίσης κάλυψη από το πυροβολικό (έχει μια πολλά ωραία μονάδα στο ζύγι, είναι μούρλια θα σε καλύψει τέλεια!!!) σύν τεθωρακισμένα. Επίσης, καλό θα ήταν να πάρεις μαζί σου 5-6 ποτζίνους τους ξένους που μας φκάλουν τις νάρκες που τα ναρκοπέδια, επειδή άκουσα ότι εναρκωθετήσαν την παλιά πόλη οι μετανάστες για να την ελέγχουν καλύτερα. Τέλος, να μιλήσεις με το Ισραήλ για κάλυψη από αέρος, επειδή θκιό ψωροαεροπλάνα έχουμε (έχουμε?) όλα κι όλα και είναι και ψεκαστικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. xaxaxa!!!! άρχισα να το διαβάζω και για μια στιγμή ενόμιζα ότι μιλούσες σοβαρά. Όταν έπεσε το μάτι μου πάνω στο "fat cypriots" ησύχασα! xaxaxa! αν και δεν ξέρω πολλά για την παλιά λευκωσία, φαντάζουμε πως θα την περιγραφουν ορισμένοι!

    αν χρειαστεί κανένας από εσάς βοήθεια πάντως, πείτε μου γιατί ήμουν και πρόσκοπος (εκτος από στρατιώτης)! :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εκτός από την απαράδεχτη περιγραφή των ΜΜΕ γεμάτη υπερβολές (εξάρχεια της Λευκωσίας κλπ), πολλά άτομα παραδέχουντε ότι δεν πάσιν επειδή εν επικύνδυνα. Καλά δεν νοιώθουν ηλίθια όταν το λεν τούτο για μια περιοχή στην οποία ποτέ δεν έγινε τίποτε?

    Όσο για τα ΜΜΕ, μάλλον κάποιους τους συμφέρει να αποφεύγει ο κόσμος την παλιά πόλη για να αποστασιοποιούντε οι Κυπραίοι που τους ξένους, να κάμνουν πιο εύκολα πλύση εγκεφάλου, να καλλιεργείται η ξενοφοβία και ο ρατσισμός και να δημιουργούντε σκόπιμα τριβές μεταξύ Κυπραίων ξένων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ακριβώς έτσι dike μου! είναι κάτι που το βλέπουμε σε διαφορα θέματα για πολλά χρονια τώρα. Σου περνούν ωραία και καλά ένα φόβο και μετά σε στρέφουν εναντίον του. είναι όπως γίνεται και με τι θρησκεία. Αν δεν υποστήριξης την ύπαρξη του θεού τότε θα πας σε αυτό το τρομακτικό μέρος που ονομάζεται κόλαση! Δικη σου επιλογή σου λέει μετά! το ίδιο και με τους ξένους. Οι ξένοι είναι κακοί! οι ξένοι κατέστρεψαν αυτή την περιοχή που κάποτε ήταν καλή! άρα, οι ξένοι πρέπει να φύγουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τον καιρό όμως που είμασταν εμείς οι Κυπραίοι ξένοι μετανάστες στο εξωτερικό και εκάμναμαμε τις χειρωνακτικές δουλειές εξεχάσαμεν τον! Τωρά εγίναμεν με την λίρα και νομίζουμε ότι αυτομάτως ανεβήκαμεν επίπεδο σαν λαός και ότι έχουμε το δικαίωμα να βασανίζουμε και να διώχνουμε τους ξένους που την Κύπρο. Εν θωρώ όμως κανέναν να πηγαίνει να σπάζει που το ξύλο κανένα Ρώσο ή Γερμανό. Τι σύμπτωση που η μαγκιά σταματά πάντα πας τους μελαμψούς και τους κινέζους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εγώ ξέρωε ότι εν επικίνδυνη περιοχή... εσιει κάτι ΕΛΑΜ που δέρνουν μελαψούς σαν εμένα...εν κοντέφκω!!! :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή