Δευτέρα 6 Σεπτεμβρίου 2010

Συνδρομητής στην ******

Μου ήρθε με email, πολλή πλάκα ο τύπος. Περιγράφει την Κυπριακή πραγματικότητα.

"Γεια χαρά.


Είμαι συνδρομητής σας για περίπου 3 χρόνια. Πέρσυ ανανέωσα το συμβόλαιο μου για ακόμα 18 μήνες τζιαι ήδη άρκεψα να το μετανιώνω.
Εν θα αναφερτώ στο ότι προσφέρετε στους νέους συνδρομητές προσφορές για τηλέφωνο, ενω οι υφηστάμενοι εν πιάννουν τίποτε. Βιβλίο μάρκετιγκ, πρώτη σελίδα "New customers cost 5 times more than already existing ones".

Στο εξωτερικό τάσσουν σου φούρνους, ποξαμάθκια για να μείνεις μαζί με την εταιρεία τους. Εσείς, μόνο να μας θκιώχνετε μινήσκει. Όπως τζιαι να έσιει. Εδώ τζιαι ένα μήνα σχεδόν, ενόμιζα πως κάτι πάει λάθος με το τηλέφωνο μου. Πέφτει η γραμμή, τα μηνήματα εν παν, κατσιαρίζει το ακουστικό, όπως το μακκομένο το ασιμόχαρτο τζιαι
διάφορα άλλα. Ρε άνοιξα το βίδα, βίδα τζιαι εκαθάρισα το με ούλλα τα χημικά της κουζίνας τζιαι του γραφείου, ρε εφύσισα του που μέσα, ρε επαράγγειλα ακουστικό που το Ιττερνέτ, τάχα πως εν χαλασμένο το δικό μου, πολλή νεκάτωμα, που να σας τα πώ ούλλα.

Πριν λλίες μέρες έδωκεν ο θεός, τζιαι εσυνοπλάστηκα με άλλους συνδρομητές της εταιρείας σας, που τζιαι τζείνοι έχουν το ίδιο ακριβώς πρόβλημα. Τελικά αποδεικνίεται ότι το πρόβλημα εν δικό σας, τζιαι όχι δικό μας.

Μάσιεστε να μας πελλάνετε μαζικά; Ύνταλως την είδετε; Πέτε, μας "Ξέρετε κοπέλλια, αποφασίσαμε να τα ξιλώσουμε ούλλα τούντον μήνα τζιαι να τα ξαναστήσουμε όποτε γουστάρουμε. Ως τότε έννεν ανάγκη να έσιετε τηλέφωνο."

Μόλις τελείωσει ο μήνας όμως, τζιαι δείτε ότι εν σας επιερώσαμε, ττάκκα μηνηματούι ότι εκαθηστερίσαμε τζιαι πρέπει να σας δώκουμε τα χρωστούμενα. Τζείνα τα συστήματα, δουλεύκουν πάντα άψογα, φαίνεται εν που άλλο υλικό.

Ευγενικά, αναφέρνω σας ότι αν δεν στίσετε τες αντένες σας τζιαμέ που πρέπει τζιαι να φέρει τα μίλια του το δίκτυο, θα πιάω τα ππουρτού μου τζιαι να πάω αλλού. Όι μόνο εγώ, ξέρω πολλούς που εσικκιρτήσαν με την κατάσταση. Τωρά εννα μου πείτε "Ένας πελάτης, σιγά τα ωά.". Ο ένας όμως, φέρνει πολλούς.

Αν θέλετε να μείνετε στο παζάρι (τωρά που εννα μπεί αλλό ένας παίχτης) ξεκινάτε να ενδιαφέρεστε για τους πελάτες σας.

Το δεύτερο. Είμαι IT. Είσαστε εταιρεία τηλεπικοινωνιών. Λλίο πολλά μιλούμε την ίδια γλώσσα. Εν νομίζετε ότι το να χρεώνετε 3 Ευρώ το MB για ίντερνετ εν νάκκο πολλά;


Ποιό σαίνι το εσκέφτηκε, δώστε του αύξηση τζιαι μπόνους τέλος του χρόνου. Χάννει σας περίπου 30 πελάτες το λεπτό. Ξέρετε τα εν τζιαι εν ανάγκη να σας τα πώ. Εγέμωσεν ο τόπος iPhone, Android, Blackberry, Mobile Internet Devices τζιαι δεν συμμαζεύετε.

Νομίζετε ότι τούτοι ούλλοι εννα συνεχίσουν να σας διούν ένα πόδι τζιαι ένα σιέρι κάθε φορά που μπαίνουν στο ίττερνετ; Αλλο λλίο εννα πάν αλλού.

Ούτε να εστελλα τα email με messenger εν θα επιέρωνα τόσα ρε κοπέλλια. Αλήθκεια τωρά, τόσοι manager, τόσοι βαθμοφόροι τζειμέσα, εν έκοψε ο
νους, ενός πλασμάτου τζιαι να πεί "Ρε, μα νάκκο κλέφκουμε τα πλάσματα, να φτινίσουμε λλίο να μεν τους κακοφανίζουμε".

Μεν μου πείτε έσιει πακέτο των 25GB τζιαι ξερω γω. Εν έθελα να κάμω εταιρεία hosting, εφορτώνουμουν ένα server πας την ράσιη, εν ήταν ανάγκη να κάμω πακέτο μαζί σας. 25GB για τηλέφωνο. Ποιός θέλει 25GB για το τηλέφωνο του; Δαμέ 25GB εν τα θέλω για το PC μου, όχι για το μόπαιλ μου.


Αλήθκεια, έβρετε τον τζείνο που έκαμε τα πακέττα, δώστε του να κάμει κάτι άλλο, ξερω γώ, να βάλλει κάρτες μες τα κινητά.

Η ****** έσιει πακέτο 200MB, 9 ευρώ. Πάλε εν ακριβό, αλλα σίκκιμε. Εσείς για 200ΜΒ εννα θέλετε 600 Ευρώ.

ΟΚ, επεριπέξετε μας καμπόσο, εφκάλετε καμπόσα, εγελάσαμε, φτηνήστε το τζιαι κανεί.

Πραγματικά είμαι απογοητευμένος τζιαι που την ποιότητα της υπηρεσίας σας, τζιαι που την εξυπηρέτηση πελατών σας αλλά τζιαι που την αντιμετώπιση που έσιετε στους ήδη υπάρχοντες πελάτες. Σάννα τζιαι άμα υπογράψουμε το συμβόλαιο τζιαι ύστερα, εν σας κόφτει. Πραγματικά, αν συνεχίσει η κατάσταση εγώ θα φύω, να πάω στην ****** (ή
στον άλλο που εννα πιάει την άδεια) τζιαι να βουράτε τα χρωστούμενα σας.

Αλλα να συνεχίσω να σας πιερώνω 3 Ευρώ το 1MB για ίττερνετ τζιαι τα υπόλοιπα για μια υπηρεσία που όποτε θέλει δουλέφκει τζιαι αν δουλέψει εν μισοδότζει, αποκλείεται.


Καλύτερα να φκάινω πας την ταράτσα να κρούζω λάστιχα τζιαι να στέλλω σήματα καπνού.

Ευχαριστώ που με ακούσατε.
Με όλη μου την καλή διάθεση."

2 σχόλια:

  1. τούτος ο τύπος έγραψε ότι ήθελα να πώ εγώ στην ΜΤΝ. εννα φύω τζια να πάω στη CYTA αν συνεχίσουν τα μασκαραλίκια τους. έσιει 2 μήνες που χάνς κλήσεις, κόφκουν με σαν μιλώ, πιάνουν με τζια λαλέι τους ότι εν κλείστο ή κρατημένο το κινητό μου ενώ έχω το πασ το τραπέζι. τζιαι μίσιη μου κάμνουν upgrade... 30 του μηνός τελειώνη το 18μηνο συμβόλαιο που εκάμαμεν τζια πάω αλλού, να μου δώσουν τζιαι κανένα μούχτι κινητό. τούτοι λαλούν σου πιάνει πόντους τζια εργαργυρώνεις τους. κάθε 1000 πόντους διούν σου 7 ευρώ έκπτωση, τπτ δηλαδή!
    τζίνο με τα MB ίντα μαλακία ένει;
    στην αμερική έχουν ούλλοι 3g τζια πάσιν για 4g τζια εμείς είμαστε στο GPRS?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. όσες φορες και να το θκιαβασω, πεθανισκω που τα γέλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή