Τρίτη 3 Αυγούστου 2010

οταν οι δημοσιοι δεν ακολουθουν τους νομους??

εχω την εντυπωση οτι καποιος, ο οποιος ειναι υπαλληλος του δημοσιου, θα επρεπε να δινει το παραδειγμα σχετηκα με την νομοθεσια.

τι θελω να πω,δεν μπορει ενας αστυνομικος,σκουπηδιαρης,πυροσβεστης κ.τλ. να ειναι στο αμαξι της δουλειας και να μιλα στο κινητο ενω οδηγα,η να μην φοραει ζωνη.σωστα?εγω δηλαδη πως να ειμαι νομιμος οταν βλεπω τους υπαλληλους της δημοκρατιας να μην ειναι νομιμοι.

τα κλασσηκα με περιπολικα να περνουν με κοκκινο,να μην φοραν ζωνη οι επηβαινοντες,να μην χρισημοποιουν τους δεικτες κατευθυνσης, η ακομα και να κινουνται με ταχυτητες πολυ ποιο μεγαλες του οριου(διευκρινηζω οτι τα περιπολικα που αναφερω,δεν κινουνταν προς οποιδηποτε επιγον συμβαν που προσωπικα δεν υποστιριζω οτι δικαιολογει την επικυνδηνη -πρως τους αλλους- οδηγηση)ολοι τα εχουμε δει και τα εχουμε συζητησει πολλες φορες.

τελευταιο καιρο, τυχανει τις ωρες που παω δουλεια να βλεπω πολλους ταχυδρομους στο δρομο.οι ταχυδρομοι κινουνται με μοτοσυκλετες και ειναι υπαλληλοι του δημοσιου.
καθε μερα 3ς στους 4ρης που βλεπω ειναι διχος κρανος και ευτυχος οχι συχνα τους βλεπω να κινουνται αναποδα σε κεντρικους δρομους.
δηλαδη αμα ειμαι δημοσιος, δικαιουμε να μην τηρω τον Κ.Ο.Κ.??
αν ειναι ετσι, να προσπαθησω να βρω και εγω μια θεση καπου μιας και ο νομος δεν θα με αγκιζει...

2 σχόλια:

  1. Θα ήθελα να είμαι σε μια γωνιά να παρακολουθώ την εκπαίδευση όλων αυτών, ιδίως των αστυνομικών. Να δω τι τους λένε, η μάλλον τι δεν τους λένε και καταντούν να παραμένουν στο επίπεδο όλων των άλλων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. λάθος άνθρωποι σε θέσεις κλειδιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή